Saturday, September 29, 2012

お手玉 



久しぶりにお手玉を作り、8月に96歳になった叔母さんに会いにゆきました。叔母さんはお手玉はどうでもいいようでしたが、私の顔を見てニコニコとうれしそうにしてくれましたので、また行こうと思いました。

 I visited my 96 years old aunt. She was not interested in beanbags I made but was so glad to see me. We were so busy talkng (or trying to talk) both of my cousin and I forgot to take a photo. I have to go to see her again.

No comments: