Monday, March 26, 2012

Snowball Swap

CQIで今年に入ってから、CDサイズの丸いカード(グループではSnowballと呼んでいます)を交換し合う企画が始まりました。これは参加者同士話がまとまったら自由に交換するシステムです。3月末にアメリカのクリスティと交換することになり、彼女からこんな素敵な小鳥の刺繍のカードがまず送られてきました。

In CQI group we have a Snowball swap. It's an exchange of round fabric card called snowball. My first trade was arranged with Kristie. Here's her snowball to me. A bird is so lovely, isn't it?



私が彼女に作ったものです。
I've finally finished mine for her.




ちなみに素のブロックはこんなふうでした。
This is the naked block before embellishing.



クリスティーからはこんなはがきも届きました。
Here are also fabric postcards from Kristie and Sandy by swapping.



これはサンディーからです。

2 comments:

Unknown said...

Hideko, they are so beautiful!! and, it's nice idea - to make round cards! very very beautiful!
Masha

magicmoonmusings said...

These are all so beautiful.