Wednesday, February 22, 2012

スペースナナでの展示会 Exhibition at Space Nana

2月8日から19日まで行われたスペースナナでの展示会での写真です。朝日新聞の横浜版で取り上げてもらったり、テレビの情報番組で紹介してもらったりで、予想以上にたくさんの人に見ていただけたようです。












11日と12日の二日間、会場で体験レッスンもしました。思いがけない人たちの参加がありました。レッスンの終り頃にいらして、見学がてらおしゃべりに飛び入りして下さったのは大学時代の恩師の先生です。「道を間違えたんじゃないの?」と言われてしまいました。



初日のレッスンには何と10人の方が参加。ハートを作りました。皆さんに満足していただけたのがうれしいことでした。高校卒業以来初めて再会したクラスメートが駆けつけてくれて、終わってからギャラリーのすぐ近くの自宅でお茶をごちそうになりました。

5 comments:

piney cq said...

Well done Hideko!! Just wonderful for you!!! :)

Lazanna said...

Я обожаю ваши сердечки!!! SUPER!

Ati said...

So nice to see the quilts in a exebition :)

Diane said...

Wonderful that the quilts keep on working! Well done Hideko.
Diane in Ontario

Hideko Ishida said...

To Lazanna and all, thank you very much for your kind comments. Leslie, yes, the exhibition was a big success because lots of people visited to the gallery and admired beautiful cqs you had contributed. And I could make some money to support young victims of the quake and tsunami. It's almost a year since the disaster. Ati and Diane, also remember, I always appreciate your warm encouragements and support to us. Hideko