Friday, October 05, 2007

秋薔薇の小さなカード Postcard & ATC Swap

前にはがきの交換についてはご紹介しましたが、もう一つ海外のグループではアーティスト・トレーディング・カード(略してATCといいます)という、もっと小さなカードの交換が盛んです。要するに名刺代わりで、サイズもその大きさです。2枚ずつ作りました。プリントのブーケをそのまま使いました。
These are my postcards and ATCs for the Autumn swap of CQI.




一枚ずつ余分に作りました。これは自分で何かの折、使おうと思っています。
I've made extra ones for my own occasional use.

5 comments:

Ulla said...

......and the one with the crochet edge...I love your interpretation and the colours and the silkembroidery
Ulla in the north of Sweden

Amy Munson said...

The ATC with the lace edge, is beautiful. Your stitches are lovely.

Gerry said...

These are just lovely. I visit often but don't comment as often maybe as I should.

I do enjoy your work. You're very talented.

nuinui said...

ポストカードといい、なんて素敵な習慣(・・までは、いってない?)なのでしょう!! こういうのを、ほんとうの豊かさというのでしょうね。

Hideko Ishida said...

小さいのですが、実際に作ってみると、なかなか苦労するのです。もっと気軽に作れるといいのでしょうけれど、まだ年季が入っていなくて。リンクのAti やHelina は山のように素敵なカードを作っています。